Pembiayaan Islamik Peribadi

Ads Details

Location
Kuala Lumpur, Kuala Lumpur
Posted On
8 months ago

Additional Details

Ad ID
9552
Ad Views
121

Description

Xanderia Services Sdn. Bhd. merupakansyarikat perisian kewangan (TechFin) di Malaysia dengan visi untuk menjadipenyedia perkhidmatan TechFin patuh Syariah terkemuka di Asia Tenggara.Xanderia menawarkan produk Pembiayaan Peribadi Islamik (IPF) melalui platformdigital mudah alih berasaskan teknologi pengkomputeran awan (Cloud Computing),memanfaatkan AI dan analitik bagi meningkatkan keberkesanan produk danpengalaman pelanggan.

Fokus Xanderia ialah perkembangankukuh disampaikan melalui platform digital kepada segmen dan komuniti utamayang boleh dibantu dengan produk Pembiayaan Peribadi Islamik (IPF) digital.Dengan menyediakan perkhidmatan pembiayaan patuh Syariah, Xanderia menawarkannilai produk unik kepada pelanggan yang mencari produk kewangan selaras dengannilai suci prinsip kewangan patuh Syariah.

Xanderia telah mengenal pasti golonganB-40 sebagai segmen yang terpinggir dalam industri perkhidmatan kewanganMalaysia. Xanderia berhasrat untuk memasuki segmen ini dengan menawarkan produkPembiayaan Peribadi Islamik (IPF) digital sesuai untuk memenuhi keperluan uniksegmen ini khususnya untuk penjawat awam. Tumpuan Xanderia ialah mengoptimumkanproses pembiayaan, yang akan membolehkan penyampaian pengalaman pelanggan yangterunggul di Malaysia. Selain itu, pelaksanaan potongan gaji melalui BiroPerkhidmatan Angkasa (BPA) telah melancarkan proses pembayaran balik danmenambah baik pengalaman pelanggan secara keseluruhan.

Xanderia menawarkan produk KanzAl-Ilham dan Kanz Raqami kepada penjawat awam Malaysia sempena sambutanRamadhan dan perayaan Hari Raya Aidilfitri yang akan datang. Pembiayaan bolehdigunakan untuk pelbagai keperluan peribadi dan perbelanjaan isi rumah yangbaharu seperti perabot, langsir, pakaian, kasut, dan aksesori untukmenyemarakkan dan memeriahkan lagi sambutan Hari Raya Aidilfitri. Di sampingitu, pembiayaan juga boleh digunakan untuk bayaran deposit kenderaan baharuuntuk perjalanan pulang yang selesa ke kampung halaman. Bagi yang inginmenyelesaikan kekangan kewangan ataupun masalah hutang kad kredit, pembiayaanXanderia turut boleh digunakan untuk membuat penyatuan hutang (debtconsolidation) bagi membolehkan penjawat awam meraikan sambutan Hari RayaAidilfitri dengan ketenangan dan kegembiraan yang sepenuhnya. https://xanderia.com/my/

Show More

Reviews (0)

9552